OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
1. Nazwa i adres
zamawiającego.
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw
Strona internetowa: www.pup-krasnystaw.samorzady.pl;
e-mail: lukk@praca.gov.pl
tel: (82) 5766917; 5766267;
5766062
fax: (82) 576-60-30
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ).
Przedmiotowe
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest postępowaniem, którego
wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 w/w ustawy.
3. Sposób uzyskania
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie
Zamawiającego (pokój nr 111) od dnia ogłoszenia postępowania przetargowego tj. od 04
grudnia 2012 r. Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.pupkrasnystaw.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem
zamówienia jest:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 30.23.30.00-1-
urządzenie do przechowywania danych
Kod CPV 30.20.00.00-1 -
urządzenia komputerowe
Kod CPV 48.90.00.00-7- różne pakiety oprogramowania i
systemy komputerowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 2 do SIWZ.
5.
Termin wykonania zamówienia.
Okres przewidziany dla realizacji zamówienia 7 dni od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
l) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania
zamówienia,
3)
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
5) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg
formuły "spełnia/nie spełnia"
7.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy,
potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
W celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,
Wykonawca przedłoży wraz z ofertą:
1) Oświadczenie o
braku podstawy do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
2) Aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a
w przypadku osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
PZP, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ;
3) Oświadczenie potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek ZUS,
4) Pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i do
zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z
zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Oferty spełniające formalne
wymagania określone w niniejszej SIWZ złożone przez wykonawców nie podlegających
wykluczeniu będą oceniane według jednego kryterium - ceny.
Cena - 100%
wg. wzoru
Najniższa cena/Badana cena x 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie zawierała
najniższą cenę.
9. Miejsce i termin składania ofert.
-
Oferty należy składać
osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Powiatowego Urzędu
Pracy, ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw.
-
Termin składania ofert
upływa dnia 13.12.2012 o godz. 09.00
10. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
Bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach dotyczących procedury zamówienia -Pani Alicja
Matczuk ,
Pani Monika Piłat tel. 82-5766917 w. 254, w.262
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia -
Pan Michał Kiciński tel. 82-5766917 w. 251
12. Nie dopuszcza się składania
ofert częściowych.
13. Nie dopuszcza się składania
ofert wariantowych.
14. Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium
15. Zamawiający nie przewiduje
zawierania umowy ramowej
16. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.12.2012 r.
Niniejsze ogłoszenie zamieszczono
na stronie: www.pupkrasnystaw.pl
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w
PUP Krasnystaw dnia 04.12.2012 r.
ZMIANA W SIWZ: Na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy PZP
Zamawiający zmienia treść SIWZ w załączniku nr 2 w przetargu nieograniczonym z
dnia 04.12.2012 na "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA" w części
"Specyfikacja oprogramowania do audytu sprzętu oraz oprogramowania
informatycznego"
Zmiany zawarte są w dokumencie (zał.2 - zmiana treści.pdf)zmiana treści dotyczy tylko części "Specyfikacja oprogramowania do audytu sprzętu oraz oprogramowania informatycznego"!!!
Załączniki
Nazwa | Data | Rozmiar | |
---|---|---|---|
zał 2 | 2014-03-01 12:49:41 | 125 KB | pobierz |
dokumentacja przetargowa | 2014-03-01 12:49:41 | 1,72 MB | pobierz |
zał.2 - zmiana treści | 2014-03-01 12:49:41 | 2,07 MB | pobierz |
specyfikacja | 2014-03-01 12:49:41 | 77 KB | pobierz |
zał 6 | 2014-03-01 12:49:41 | 35,5 KB | pobierz |
zał 7 | 2014-03-01 12:49:41 | 24 KB | pobierz |
zał 3 | 2014-03-01 12:49:41 | 23 KB | pobierz |
zał 4 | 2014-03-01 12:49:41 | 23,5 KB | pobierz |
zał 5 | 2014-03-01 12:49:41 | 24,5 KB | pobierz |
zał 1 | 2014-03-01 12:49:41 | 36,5 KB | pobierz |
- Data utworzenia:
- 2014-03-01 12:44:11
- Autor:
- PUP Krasnystaw
- Zmodyfikował:
- PUP Krasnystaw
- Liczba wyświetleń:
- 7
- Wersja: