drukuj 2015-03-24

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia : „ABC BIZNESU” dla grupy 80 osób

                                     

 

 


 

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE

ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia :

ABC BIZNESU”

dla grupy 80 osób

 

I. ZAMAWIAJACY:

I. 1. Nazwa o adres Zamawiającego:

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

ul. Mostowa 4

22 – 300 Krasnystaw

województwo lubelskie

Tel. (0-82) 576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62

Fax (0-82) 576-60-30

e-mail: lukk@praca.gov.pl , szkolenia@pupkrasnystaw.pl

strona internetowa Zamawiającego: www.pupkrasnystaw.pl

 

I. 2. Osoba uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:

Alicja Matczuk i Marcin Miś

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

ul. Mostowa 4

22 – 300 Krasnystaw

Tel. 0-82 576-60-62 wew. 254

godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze

kontakt drogą elektroniczną : lukk@praca.gov.pl , szkolenia@pupkrasnystaw.pl
 

I. 3. Rodzaj Zamawiającego:

Administracja samorządowa

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) z wykorzystaniem dyspozycji art. 5 ust. 1 w/w ustawy.

 

III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:

RP/EFS - 4242-1/MR/15 Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.

 

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

IV. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej

z zakresu: „ABC BIZNESU” dla 80 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krasnymstawie realizowanego w ramach w środków finansowych Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV. 2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80500000-9 – usługi szkoleniowe

IV. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

V. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI:

Zamawiający udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie www.pupkrasnystaw.pl oraz przekazuje: listownie, droga elektroniczną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1), po złożeniu przez ubiegającego się o udzielenie zamówienia wniosku w formie pisemnej na adres Zamawiającego.

VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia : kwiecień - grudzień 2015 r. (80 osób)

Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zdecydować o zmianie terminu realizacji szkolenia, z zastrzeżeniem jednak, że szkolenie musi zostać zrealizowane do końca 2015 r.

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.

a) Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

c) Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2015 r., poz. 149) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji  szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz 2365).

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

5. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o identycznej tematyce udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia działalności gospodarczej.

6. Posiadają kadrę dydaktyczną legitymującą się wykształceniem wyższym.

Celem udokumentowania posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty kopię świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.

7. Kadra dydaktyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Każdy z prowadzących zajęcia powinien legitymować się minimum 3 przeprowadzonymi szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń) wyszczególnionych

w SIWZ i załączonych przez Wykonawcę do oferty.

VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium ceny:

Cena szkolenia– 100%

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na przetarg – szkolenie : „ABC BIZNESU” dla grupy 80 osób oraz musi być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy (pieczęcią firmową).

Termin składania ofert upływa dnia 01.04.2015 r. o godz. 9.00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2015 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz

z upływem terminu składania ofert.

Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu

o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

XII. INFORMACJE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

XIII. INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

Krasnystaw, 24.03.2015 r.

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
SIWZ 2015-03-24 10:44:11 201 KB pobierz
oświadczenie zał. 2 2015-03-24 10:44:11 28,5 KB pobierz
oświadczenie zał.3 2015-03-24 10:44:11 20 KB pobierz
wzór umowy zła.5 2015-03-24 10:44:11 171 KB pobierz
załacznik 6 2015-03-24 10:44:11 157 KB pobierz
załacznika 9 2015-03-24 10:44:11 33,5 KB pobierz
formularz ofertowy zał.1 2015-03-24 10:44:11 29,5 KB pobierz
dane oferenta zał. 4 2015-03-24 10:44:11 142 KB pobierz
preliminarz zał. 7 2015-03-24 10:44:11 83,5 KB pobierz
wykaz materiałów dydaktycznych zał.8 2015-03-24 10:44:11 34 KB pobierz
Data utworzenia:
2015-03-24 10:44:11
Autor:
Kiciński Michał
Zmodyfikował:
Kiciński Michał
Liczba wyświetleń:
3
Wersja: