drukuj 2014-03-03

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE
ogłasza przetarg
nieograniczony na
organizację szkolenia:
 

"ABC BIZNESU"



dla grupy 100 osób



 



I. ZAMAWIAJACY:
I. 1. Nazwa o
adres Zamawiającego:
Powiatowy
Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 - 300 Krasnystaw
województwo
lubelskie
Tel.
(0-82)
576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62
Fax (0-82) 576-60-30
e-mail: lukk@praca.gov.pl
,
 pup-krasnystaw@pup-krasnystaw.samorzady.pl
strona
internetowa zamawiającego:  pup-krasnystaw.samorzady.pl





I. 2. Osoba
uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:
Pani Alicja
Matczuk i Pan Marcin Miś
Powiatowy
Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 - 300
Krasnystaw
Tel.
0-82 576-60-62 wew. 254
godz. 8.00 -
15.00 w dni robocze
kontakt drogą elektroniczną;pup-krasnystaw@pup-krasnystaw.samorzady.pl
 

I. 3. Rodzaj
Zamawiającego:
Administracja
samorządowa



II. TRYB ZAMÓWIENIA: 
Postępowanie
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010
r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
z wykorzystaniem dyspozycji art. 5 ust. 1 w/w ustawy.





III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:
Postępowanie,
którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RP/EFS- 4242-1/AM/13 Wykonawcy winni we
wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie. 
 

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
IV. 1. Przedmiotem zamówienia
jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej z zakresu: "ABC BIZNESU" dla 100 osób
bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krasnymstawie
realizowanego w ramach Funduszu Pracy (90 osób) oraz w
ramach Programu Aktywizacji Zawodowej osób bezrobotnych "Wykorzystaj Szansę"
realizowany w ramach Działania 6.1, Poddziałanie 6.1.3 współfinansowany z
Europejskiego Funduszu Społecznego ( 10 osób) 
 

IV. 2.
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80500000-9 - usługi szkoleniowe



IV. 3.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.





V. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI:
Zamawiający
udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej
Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie www.pup-krasnystaw.samorzady.pl
oraz przekazuje: listownie, droga elektroniczną lub osobiście w siedzibie
Zamawiającego (pokój nr 1), po złożeniu przez ubiegającego się o udzielenie
zamówienia wniosku w formie pisemnej na adres Zamawiającego.





VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin
realizacji zamówienia - marzec/ grudzień
2013 r.



Zamawiający
może, w uzasadnionych przypadkach, zdecydować o zmianie terminu realizacji
szkolenia, z zastrzeżeniem jednak, że szkolenie musi zostać zrealizowane do
końca 2013 r.





VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień, tj.



a) Posiadają aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;



b) Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń
Społecznych.



c) Posiadają wpis do rejestru
instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze
względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z
2008r. Nr.69, poz. 415 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem
Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji 
szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz 2365)



2. Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
tj.:



3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.



4. Nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.



5. Posiadają doświadczenie
w prowadzeniu szkoleń o identycznej tematyce udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich
trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata
uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia działalności
gospodarczej.



6. Posiadają kadrę
dydaktyczną legitymującą się wykształceniem wyższym.



Celem udokumentowania
posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty kopię świadectwa, dyplomu
lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.





7.Kadra dydaktyczna musi
posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia.
Każdy z prowadzących zajęcia powinien legitymować się minimum 3 przeprowadzonymi
szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na potwierdzenie składa
oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ.



Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły
"spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń)
wyszczególnionych w SIWZ i
załączonych przez Wykonawcę do oferty.





VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.





IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:
Zamawiający wybierze ofertę
najkorzystniejszą na podstawie kryterium ceny: 
 

Cena szkolenia- 100%



X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty w
zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie,
ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na przetarg - szkolenie : "ABC
BIZNESU" dla grupy 100 osób
oraz winna być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy.



Termin
składania ofert upływa dnia 15.02.2013
r.
o godz. 9.00



Otwarcie
ofert nastąpi dnia 15.02.2013 r.o godz.
9.15
w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104



 XI.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.



Wykonawca
samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania
ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed
upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony
okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.



 XII.
INFORMACJE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania
aukcji elektronicznej.



XIII.
INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej. 
 

XIV.
INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów.



 Krasnystaw, dnia 07.02. 2013 r.

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
wykaz matriałów dydaktycznych - zał.8 2014-03-03 10:14:48 34 KB pobierz
umowa - zał. 5 2014-03-03 10:14:48 171 KB pobierz
załącznik nr 9 2014-03-03 10:14:48 33,5 KB pobierz
załącznik nr6 2014-03-03 10:14:48 159 KB pobierz
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ 2014-03-03 10:14:48 200 KB pobierz
preliminarz - zal.7 2014-03-03 10:14:48 83,5 KB pobierz
oświadczenie - zal.2 2014-03-03 10:14:48 28,5 KB pobierz
oświadczenie - zal.3 2014-03-03 10:14:48 20 KB pobierz
formularz ofertowy - zal.1 2014-03-03 10:14:48 29,5 KB pobierz
Dane oferenta - zal.4 2014-03-03 10:14:48 142 KB pobierz
Data utworzenia:
2014-03-03 10:14:47
Autor:
PUP Krasnystaw
Zmodyfikował:
Liczba wyświetleń:
9
Wersja: