Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie
Wersja: 1
Data utworzenia: 2014-02-28 10:08:27
Autor: PUP Krasnystaw
Data modyfikacji: 2023-10-12 12:41:11
Zmodyfikował(a): PUP Krasnystaw
POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:
POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:
POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE
ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:
"ABC BIZNESU"
dla grupy 100 osób
I. ZAMAWIAJACY:
I. 1. Nazwa o adres Zamawiającego:
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 - 300 Krasnystaw
województwo lubelskie
Tel. (0-82) 576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62
Fax (0-82) 576-60-30
e-mail: lukk@praca.gov.pl ,
	 pup-krasnystaw@pup-krasnystaw.samorzady.pl
	 
strona internetowa zamawiającego: pup-krasnystaw.samorzady.pl
I. 2. Osoba uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:
Pani Alicja Matczuk i Pan Marcin Miś
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 - 300 Krasnystaw
Tel. 0-82 576-60-62 wew. 254
godz. 8.00 - 15.00 w dni robocze
	kontakt drogą elektroniczną;pup-krasnystaw@pup-krasnystaw.samorzady.pl
	 
I. 3. Rodzaj Zamawiającego:
Administracja samorządowa
II. TRYB ZAMÓWIENIA:
	Postępowanie
	prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.
	39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
	(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759
z późn. zm.) z wykorzystaniem dyspozycji art. 5 ust. 1 w/w ustawy.
III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RP/EFS- 4242-1/AM/13 Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
IV. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej
	z zakresu: "ABC BIZNESU" dla
	100 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w
	Krasnymstawie realizowanego w ramach Funduszu Pracy (90 osób) oraz
	w
	ramach Programu Aktywizacji Zawodowej osób bezrobotnych "Wykorzystaj
	Szansę" realizowany w ramach Działania 6.1, Poddziałanie 6.1.3
	współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego ( 10 osób)
IV. 2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80500000-9 - usługi szkoleniowe
	IV.
	3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani
	ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień
	uzupełniających.
V. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI:
	Zamawiający
	udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia na stronie
	internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie www.pup-krasnystaw.samorzady.pl
	oraz przekazuje: listownie, droga elektroniczną lub osobiście w
	siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1), po złożeniu przez ubiegającego się
	o udzielenie zamówienia wniosku w formie pisemnej na adres
	Zamawiającego.
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia - marzec/ grudzień 2013 r.
	Zamawiający
	może, w uzasadnionych przypadkach, zdecydować o zmianie terminu
	realizacji szkolenia, z zastrzeżeniem jednak, że szkolenie musi zostać
	zrealizowane do końca 2013 r.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
	1.
	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
	czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
	uprawnień, tj.
	a)
	Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
	zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
	odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
	działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
	upływem terminu składania ofert;
	b) 
	Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz
	składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń
	Społecznych.
	c)
	Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez
	Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji
	szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach
	rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2008r. Nr.69, poz. 415
z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.
w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz 2365)
	2.
	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
	technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
	technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
	5.
	Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o identycznej tematyce 
	udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich
	trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy
	lata uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia
	działalności gospodarczej.
6. Posiadają kadrę dydaktyczną legitymującą się wykształceniem wyższym.
	Celem
	udokumentowania posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty
	kopię świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z
	oryginałem.
	7.Kadra
	dydaktyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących
	przedmiotem zamówienia. Każdy z prowadzących zajęcia powinien
	legitymować się minimum
	3
	przeprowadzonymi szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na
	potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ.
	Ocena
	spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg
	formuły "spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń
	(zaświadczeń) wyszczególnionych
w SIWZ i załączonych przez Wykonawcę do oferty.
VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium ceny:
Cena szkolenia- 100%
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na przetarg - szkolenie : "ABC BIZNESU" dla grupy 100 osób oraz winna być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy.
Termin składania ofert upływa dnia 15.02.2013 r. o godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.02.2013 r.o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
	Wykonawca
	samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
	związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na
	trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do
	wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII. INFORMACJE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XIII. INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Krasnystaw, dnia 07.02. 2013 r.
Załączniki
| Nazwa | Data | Rozmiar | 
|---|---|---|
| Wykaz przeprowadzonych szkoleń - zał.9 | 2014-03-01 12:13:26 | 33,5 KB | 
| Oświadczenie zał.6 | 2014-03-01 12:13:26 | 159 KB | 
| wykaz materiałów dydaktycznych - zał.8 | 2014-03-01 12:13:26 | 34 KB | 
| umowa - zał.5 | 2014-03-01 12:13:26 | 171 KB | 
| SIWZ | 2014-03-01 12:13:26 | 200 KB | 
| preliminarz kosztów zła .7 | 2014-03-01 12:13:26 | 83,5 KB | 
| Oświadczenie - zał.2 | 2014-03-01 12:13:26 | 28,5 KB | 
| Oświadczenie zał.3 | 2014-03-01 12:13:26 | 20 KB | 
| formularz ofertowy - zał.1 | 2014-03-01 12:13:26 | 29,5 KB | 
| dane oferenta - zał.4 | 2014-03-01 12:13:26 | 142 KB |