Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie


Wersja: 1
Data utworzenia: 2014-02-28 10:08:27
Autor: PUP Krasnystaw
Data modyfikacji: 2023-10-12 12:41:11
Zmodyfikował(a): PUP Krasnystaw

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:

 

 

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE


 ogłasza przetarg nieograniczony na organizację szkolenia:


"ABC BIZNESU"


dla grupy 100 osób 


 


I. ZAMAWIAJACY:


 


I. 1. Nazwa o adres Zamawiającego:


 


Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie


ul. Mostowa 4


22 - 300 Krasnystaw


województwo lubelskie


Tel. (0-82) 576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62


Fax (0-82) 576-60-30


e-mail: lukk@praca.gov.pl ,


 pup-krasnystaw@pup-krasnystaw.samorzady.pl
 


strona internetowa zamawiającego:  pup-krasnystaw.samorzady.pl


 


I. 2. Osoba uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:


 


Pani Alicja Matczuk i Pan Marcin Miś


Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie


ul. Mostowa 4


22 - 300 Krasnystaw


Tel. 0-82 576-60-62 wew. 254


godz. 8.00 - 15.00 w dni robocze


kontakt drogą elektroniczną;pup-krasnystaw@pup-krasnystaw.samorzady.pl
 


 


 


I. 3. Rodzaj Zamawiającego:


 


Administracja samorządowa


 


II. TRYB ZAMÓWIENIA:


 


Postępowanie
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.
39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759


z późn. zm.) z wykorzystaniem dyspozycji art. 5 ust. 1 w/w ustawy.


 


III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:


 


Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:


RP/EFS- 4242-1/AM/13 Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.


 


IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:


 


IV. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej


z zakresu: "ABC BIZNESU" dla
100 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w
Krasnymstawie realizowanego w ramach Funduszu Pracy (90 osób) oraz


w
ramach Programu Aktywizacji Zawodowej osób bezrobotnych "Wykorzystaj
Szansę" realizowany w ramach Działania 6.1, Poddziałanie 6.1.3
współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego ( 10 osób)


 


IV. 2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80500000-9 - usługi szkoleniowe


 


IV.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani
ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień
uzupełniających.


 


V. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI:


 


Zamawiający
udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia na stronie
internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie www.pup-krasnystaw.samorzady.pl
oraz przekazuje: listownie, droga elektroniczną lub osobiście w
siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1), po złożeniu przez ubiegającego się
o udzielenie zamówienia wniosku w formie pisemnej na adres
Zamawiającego.


 


VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:


 


Termin realizacji zamówienia - marzec/ grudzień 2013 r.


 


Zamawiający
może, w uzasadnionych przypadkach, zdecydować o zmianie terminu
realizacji szkolenia, z zastrzeżeniem jednak, że szkolenie musi zostać
zrealizowane do końca 2013 r.


 


VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:


 


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:


 


1.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień, tj.


a)
Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;


b) 
Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń
Społecznych.


c)
Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez
Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji
szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach
rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2008r. Nr.69, poz. 415


z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.


w sprawie rejestru instytucji  szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz 2365)


2.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:


3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.


4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


5.
Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o identycznej tematyce 
udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich
trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy
lata uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia
działalności gospodarczej.


6. Posiadają kadrę dydaktyczną legitymującą się wykształceniem wyższym.


Celem
udokumentowania posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty
kopię świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z
oryginałem.


 


7.Kadra
dydaktyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących
przedmiotem zamówienia. Każdy z prowadzących zajęcia powinien
legitymować się minimum


3
przeprowadzonymi szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na
potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ.


 


 


Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg
formuły "spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń
(zaświadczeń) wyszczególnionych


w SIWZ i załączonych przez Wykonawcę do oferty.


 


VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:


 


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


 


IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:


 


Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium ceny:


 


Cena szkolenia- 100%


X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:


 


Oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy


w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na przetarg - szkolenie : "ABC BIZNESU" dla grupy 100 osób oraz winna być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy.


Termin składania ofert upływa dnia 15.02.2013 r. o godz. 9.00


Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.02.2013 r.o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104


 


XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:


 


Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz


z upływem terminu składania ofert.


Wykonawca
samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na
trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do
wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu


o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 


 


XII. INFORMACJE O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.


 


Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.


 


XIII. INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


 


XIV. INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.


 


Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


 


 


Krasnystaw, dnia 07.02. 2013 r.

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
Wykaz przeprowadzonych szkoleń - zał.9 2014-03-01 12:13:26 33,5 KB
Oświadczenie zał.6 2014-03-01 12:13:26 159 KB
wykaz materiałów dydaktycznych - zał.8 2014-03-01 12:13:26 34 KB
umowa - zał.5 2014-03-01 12:13:26 171 KB
SIWZ 2014-03-01 12:13:26 200 KB
preliminarz kosztów zła .7 2014-03-01 12:13:26 83,5 KB
Oświadczenie - zał.2 2014-03-01 12:13:26 28,5 KB
Oświadczenie zał.3 2014-03-01 12:13:26 20 KB
formularz ofertowy - zał.1 2014-03-01 12:13:26 29,5 KB
dane oferenta - zał.4 2014-03-01 12:13:26 142 KB