Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie
Wersja: 1
Data utworzenia: 2014-02-28 09:47:48
Autor: PUP Krasnystaw
Data modyfikacji: 2014-02-28 09:47:48
Zmodyfikował(a):
PUP Krasnystaw ogłasza nabór nr III 2010 na stanowisko urzędnicze: REFERENT do Działu Finansowo - Ks
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
22-300 KRASNYSTAW UL. MOSTOWA 4
OGŁASZA NABÓR NR III/2010
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
REFERENT
w Dziale Finansowo - Księgowym
Wymiar etatu - 1/1
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek - ekonomia,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
/ t.j. z 2008 r. Dz.U. Nr 69 poz. 415 z późn. zm. / oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości / ustawa o rachunkowości,
finansach publicznych, podatku dochodowym od osób fizycznych /,
- znajomość kompetencji urzędu pracy,
- umiejętność obsługi komputera oraz programów finansowo-księgowych,
- doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność nawiązywania kontaktów,
- sumienność, rzetelność, systematyczność,
- asertywność, kreatywność, komunikatywność.
3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pracy,
2) prowadzenie dokumentacji służącej rozliczeniu projektów finansowanych z Funduszu
Pracy,
3) uzgadnianie wydatków z kosztami i planem finansowym.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie
zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo
popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
praw publicznych,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
np. kursy i szkolenia, opinie i referencje,
- oświadczenie o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)".
5. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie ul. Mostowa 4 w sekretariacie urzędu,
lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem: "Dotyczy naboru Nr III/2010 na stanowisko:
Referent w Dziale Finansowo-Księgowym" - w terminie do dnia 15 października 2010 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja
o wyniku naboru będą upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie pod adresem http://www.pup-krasnystaw.samorzady.pl oraz na tablicy informacyjnej (parter) w budynku Urzędu przy ul. Mostowej 4, 22-300 Krasnystaw.
6. Inne informacje
- kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani na piśmie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej (test wiedzy sprawdzający znajomość wymaganych przepisów oraz
rozmowa z kandydatami, którzy z testu uzyskają min. 70% prawidłowych odpowiedzi),
- osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Krasnystaw, dnia 04.10.2010 r.
DYREKTOR URZĘDU
Janusz Rzepka