Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie


Wersja: 1
Data utworzenia: 2019-07-08 12:26:01
Autor: Kiciński Michał
Data modyfikacji: 2023-10-12 12:41:18
Zmodyfikował(a):

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USLUGI SPOŁECZNE

POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USLUGI SPOŁECZNE
Na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz 1579)
 
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku nr XIV do dyrektywy 2014/24/UE
 
Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
 
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
Na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.pupkrasnystaw.pl oraz na stronie krasnystaw.praca.gov.pl
 
 
Wartość zamówienia jest niższa niż kwota określona w art. 138 g ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
I. ZAMAWIAJACY:
 
I. 1. Nazwa i adres Zamawiającego:
 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 – 300 Krasnystaw
województwo lubelskie
Tel. (0-82) 576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62
Fax (0-82) 576-60-30
e-mail: lukk@praca.gov.pl ,
 pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl
strona podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.pupkrasnystaw.pl
strona internetowa zamawiającego:  krasnystaw.praca.gov.pl
 
I. 2. Osoba uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:
 
Alicja Matczuk i Marcin Miś
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 – 300 Krasnystaw
Tel. 0-82 576-60-62 wew. 254
godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze
kontakt drogą elektroniczną; pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl


 
I. 3. Rodzaj Zamawiającego:
 
Administracja samorządowa
 
II. TRYB POSTĘPOWANIA:
 
Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na podstawie art.138 o w związku z art.138 g ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017, poz 1579) oraz Regulaminu przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości od 30 000 EURO do 750 000 EURO obowiązującego w PUP Krasnystaw
 
 
 
III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:
 
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RP/EFS-4242-6/MR/19 Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
 
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
 
 IV 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej
z zakresu: „Spawacz MIG, TIG, MAG" dla 20 osób (dwie odrębne grupy w dwóch     następujących po sobie terminach) bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krasnymstawie.
Szkolenie finansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt pt.: „Gotowi do zmian IV" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy Działanie 9.2 Aktywizacja Zawodowa – projekty PUP oraz Projekt pt.: „Gotowi do zmiany V" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy Działanie 9.2 Aktywizacja Zawodowa – projekty PUP.
 
2. Grupy do przeszkolenia skompletuje zamawiający.
 
3. Termin wykonania zamówienia: lipiec/październik 2019 r.
4. Czas szkolenia 250 godzin (dla każdej z grup). Godziny szkolenia powinny być godzinami zegarowymi. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut. Obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo.
   5. Miejsce szkolenia – Krasnystaw. Dopuszczalne jest miejsce szkolenia poza Krasnymstawem jeżeli jednostka szkoląca zapewni lepszą bazę lokalową niż miałoby to miejsce w Krasnymstawie. Przy organizacji szkolenia poza Krasnymstawem, jednostka szkoląca jest zobowiązana zapewnić transport na szkolenie z Krasnegostawu  oraz powrót ze szkolenia do Krasnegostawu.

  1. W proponowanej cenie należy uwzględnić koszt:

- koszt szkolenia
- ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
- badania lekarskie
- serwis kawowy podczas każdego dnia zajęć (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka
kruche dla każdego uczestnika)
- materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia
 
Program szkolenia powinien zawierać min. zagadnienia dotyczące:
 
Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego.
Urządzenia spawalnicze.
Bezpieczeństwo i higiena pracy.
Bezpieczna praca na hali produkcyjnej.
Materiały dodatkowe do spawania.
Spawanie w praktyce.
Oznaczenie i wymiarowanie spoin.
Metody przygotowania złączy do spawania.
Kwalifikowanie spawaczy.
Zajęcia praktyczne.
Urządzenia do spawania w osłonach gazów elektrodą topliwą, materiały spawalnicze.
Możliwość nastawienia parametrów spawania, łuk spawalniczy – rodzaje.
Unikanie wad w spoinach oraz zakłóceń w działaniu urządzeń do spawania.
Bezpieczeństwo i higiena pracy.
Materiały podstawowe – aluminium i jego stopy.
Przygotowanie elementów do spawania, oznakowanie spoin na rysunkach, pozycje spawania.
Opis egzaminu spawacza wg Wytycznych Instytutu W-05/IS-17 oraz PN 287-1 i PN-EN 287-2.
Przegląd metod spajania.
Wady i niezgodności spoin, metody badań złączy spawanych.
Naprężenie, skurcz i odkształcenia.
System szkolenie i egzaminowania spawaczy w Polsce.
Zajęcia praktyczne.
Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG
Materiały dodatkowe do spawania
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry
 
 
 
Ponad wyżej wymienione zagadnienia dopuszczalne jest uzupełnienie i wzbogacenie programu       o zagadnienia związane tematycznie ze szkoleniem.
IV. 2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
IV. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
IV. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wspólnie przez wykonawców.
 
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
 
Termin realizacji zamówienia : lipiec/październik 2019 r.
 
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.
a) Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)  Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
c) Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2017 r.  poz. 1065
z późn. zm.) .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o identycznej tematyce  udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia działalności gospodarczej.
6.Kadra dydaktyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Każdy z prowadzących zajęcia powinien legitymować się minimum
3 przeprowadzonymi szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6.
 
 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń) wyszczególnionych
w ogłoszeniu i załączonych przez Wykonawcę do oferty.
 
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niżej wymienione dokumenty:
l. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr l
2. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2
3. Oświadczenie  stanowiące załącznik nr 3  
4. Wykaz  materiałów dydaktycznych i biurowych  jakie  otrzymają  słuchacze  w  ramach  kursu wg załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 4
5.Wykaz przeprowadzonych szkoleń (doświadczenie wykonawcy), stanowiący załącznik nr 5
6. Aktualny wpis do rejestru jednostek szkoleniowych prowadzony przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy
7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
8. Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym.
9. Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające, że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
10. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w  wykonaniu zamówienia, wg załączonego wzoru / załącznik Nr 6 /. Do wykazu należy dołączyć Curriculum Vitae każdej z umieszczonych w wykazie osób, podpisane czytelnie przez osobę której dotyczy oraz zawierać oświadczenie, że wyraża zgodę na uczestniczenie w przedmiotowym kursie w charakterze wykładowcy lub instruktora .
11. W przypadku gdy wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do przeprowadzenia zajęć praktycznych w tym praktyk, sprzętu lub urządzeń nie będących jego własnością dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę o użyczeniu lub dzierżawy co najmniej na czas szkolenia .
12. Dokładny opis warunków lokalowych oraz wyposażenia technicznego sal  i  pracowni 
w  tym  zaplecza  socjalnego  gdzie  będą  odbywały  się  zajęcia   oraz  szczegółowy  opis sprzętu  jaki  wykonawca  użyje  do  przeprowadzenia  szkolenia .
13. Szczegółowy  podpisany  program  kursu  wraz  z  rozpisanym  harmonogramem przeprowadzenia  zajęć .
14. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność         z oryginałem przez wykonawcę.
 
 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;  sposób sprawdzania efektów szkolenia.
 
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
 
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia ogłoszenia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:
Powiatowy Urząd Pracy ul. Mostowa 4 22-300 Krasnystaw, faksem: (0-82) 576-60-30. Zamawiający  niezwłocznie  udzieli  pisemnych  wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed  terminem  składania ofert  pod warunkiem ,  że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia   wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert . Jeżeli jest to niezbędne zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia niezbędnych dokumentów, oświadczeń lub wyjaśnień.
W  szczególnie  uzasadnionych  przypadkach  zamawiający  może  w każdym czasie ,  przed  upływem  terminu  do  składania  ofert ,  zmodyfikować  treść   ogłoszenia. 
 
Osoba do kontaktu w imieniu zamawiającego są: Pani Alicja Matczuk i Pan Marcin Miś,
pok. l, tel. (0-82) 576-69-17 (wew. 254).
Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: od  poniedziałku  do  piątku  7:30– 15:00
Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
 
 
IX. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
X. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:
 
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert.
 
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
 
- cena szkolenia - 80 %
- program szkolenia 20%
 
Obliczanie punktów w poszczególnych kryteriach:
 
CENA SZKOLENIA - 80 %
Obliczany będzie w następujący sposób:
 
najniższa cena szkolenia brutto spośród złożonych ofert                            x 100 x 80 %
/dzielone na/
cena szkolenia ocenianej oferty
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 80 pkt
 
PROGRAM SZKOLENIA – 20 %
Członkowie komisji ocenią każdy z programów szkolenia wg. następujących kryteriów :
- zgodność treści nauczania z wymogami współczesnego rynku pracy
- konstrukcja programu, jego innowacyjność, organizacja szkolenia
 
Najlepszy program zostanie wyłoniony po zastosowaniu następującego wzoru :
         liczba punktów uzyskanych przez oceniany program
                                          /dzielone na/
         maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać program         x 100  x 20 %
Najlepsza oferta w tym kryterium może uzyskać maksimum 20 punktów.
 
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
 
Oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na usługi społeczne - szkolenie : „Spawacz MIG, TIG, MAG" dla 20 osób (dwie odrębne grupy w dwóch następujących po sobie terminach),  winna być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy.
Termin składania ofert upływa dnia 16.07.2019 r. o godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi dni 16.07.2019 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia .Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny .   
 
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Opis sposobu przygotowania ofert
 
l. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na całość zamówienia.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych
do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w ogłoszeniu.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w -szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9) Oferta powinna zawierać spis treści. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane
i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości załączonej do ofert.
 
 
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
 
1. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił
w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających  z ogłoszenia, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba, że w postępowaniu złożona była tylko jedna oferta lub upłynie termin związania ofertą.
 
 
 
Krasnystaw, dnia 08.07.2018 r

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.docx 2019-07-08 12:26:01 25,6 KB
oswiad-zal-nr-2.doc 2019-07-08 12:26:01 25,5 KB
oswiad-zal-nr-3.doc 2019-07-08 12:26:01 22,5 KB
wykaz-materialow-dydaktycznych-zal-nr-4.doc 2019-07-08 12:26:01 35 KB
zalacznik-nr-5-do-siwz.doc 2019-07-08 12:26:01 39 KB
zalacznik-nr-6-do-siwz.doc 2019-07-08 12:26:01 63 KB