Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie


Wersja: 1
Data utworzenia: 2014-03-01 12:44:11
Autor: PUP Krasnystaw
Data modyfikacji: 2014-03-01 12:44:11
Zmodyfikował(a): unknow

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania



 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 1. Nazwa i adres
zamawiającego.

 

 Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw

 

Strona internetowa: www.pup-krasnystaw.samorzady.pl; 
e-mail: lukk@praca.gov.pl


tel: (82) 5766917; 5766267;
5766062   

fax: (82) 576-60-30

 



2. Tryb udzielenia zamówienia.

 

Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ).

 

Przedmiotowe
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest postępowaniem, którego
wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie

art. 11 ust. 8 w/w ustawy.

 

3. Sposób uzyskania
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie
Zamawiającego (pokój nr 111) od dnia ogłoszenia postępowania przetargowego tj. od 04
grudnia 2012
r.  Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia zamieszczona będzie na stronie  internetowej: www.pupkrasnystaw.pl


 

 

4. Opis przedmiotu zamówienia.

 

 Przedmiotem
zamówienia jest:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

 

 Kod CPV 30.23.30.00-1-
urządzenie do przechowywania danych

 

 Kod CPV 30.20.00.00-1 -
urządzenia komputerowe

 

 Kod CPV 48.90.00.00-7- różne pakiety oprogramowania i
systemy komputerowe

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 2 do SIWZ.

 

5.
Termin wykonania zamówienia.

 

Okres przewidziany dla realizacji zamówienia 7 dni od dnia podpisania umowy.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny
 spełniania tych warunków.





O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:

 

 l)  posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,


2) posiadają  wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania
zamówienia,

 

3)
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania  zamówienia,

 

4)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,

 

5) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie  art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów  wg
formuły "spełnia/nie spełnia"

 

7.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu  potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą:

 

1) Oświadczenie Wykonawcy,
potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do  niniejszej SIWZ;

 

W celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia,
Wykonawca przedłoży wraz z ofertą:

 

1) Oświadczenie o
braku podstawy do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków,  o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;

 

2) Aktualny odpis z
właściwego rejestru
, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2,  wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
,  a
w przypadku osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

  PZP,
stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ;

 

3) Oświadczenie potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega

 z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek ZUS,

 

4) Pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy
w postępowaniu, albo do  reprezentowania w postępowaniu i do
zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca  jest reprezentowany niezgodnie z
zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu  o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla  formy organizacyjnej.

 

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.


 

Oferty spełniające formalne
wymagania określone w niniejszej SIWZ złożone przez wykonawców nie podlegających
wykluczeniu będą oceniane według jednego kryterium - ceny.
 

Cena - 100%

 

  wg. wzoru

 

Najniższa cena/Badana cena x 100 pkt.

 



Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie zawierała
najniższą cenę.

9. Miejsce i termin składania ofert.







  1. Oferty należy składać
    osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Powiatowego Urzędu
    Pracy, ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw.

 

 

 

  1. Termin składania ofert
    upływa dnia 13.12.2012 o godz. 09.00

 

 

 

10. Termin związania ofertą.

 

Termin związania  ofertą wynosi: 30 dni.

 

Bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

 - w sprawach dotyczących procedury zamówienia -Pani Alicja
Matczuk ,

 Pani Monika Piłat  tel. 82-5766917 w. 254, w.262


 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia -
Pan Michał Kiciński  tel. 82-5766917 w. 251

12. Nie dopuszcza się składania
ofert częściowych.

13. Nie dopuszcza się składania
ofert wariantowych.

14. Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium

15. Zamawiający nie przewiduje
zawierania umowy ramowej

16. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

17. Zamawiający nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej.

18. Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających.


 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.12.2012 r.

Niniejsze ogłoszenie zamieszczono
na stronie: www.pupkrasnystaw.pl
 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w
PUP Krasnystaw dnia 04.12.2012 r.

 

ZMIANA W SIWZ: Na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy PZP
Zamawiający zmienia treść SIWZ w załączniku nr 2 w przetargu nieograniczonym z
dnia 04.12.2012 na "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA" w części
"Specyfikacja oprogramowania do audytu sprzętu oraz oprogramowania
informatycznego"

Zmiany zawarte są w dokumencie (zał.2 - zmiana treści.pdf)zmiana treści dotyczy tylko części "Specyfikacja oprogramowania do audytu sprzętu oraz oprogramowania informatycznego"!!!

 

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
zał 2 2014-03-01 12:49:41 125 KB
dokumentacja przetargowa 2014-03-01 12:49:41 1,72 MB
zał.2 - zmiana treści 2014-03-01 12:49:41 2,07 MB
specyfikacja 2014-03-01 12:49:41 77 KB
zał 6 2014-03-01 12:49:41 35,5 KB
zał 7 2014-03-01 12:49:41 24 KB
zał 3 2014-03-01 12:49:41 23 KB
zał 4 2014-03-01 12:49:41 23,5 KB
zał 5 2014-03-01 12:49:41 24,5 KB
zał 1 2014-03-01 12:49:41 36,5 KB